Samenvatting geïntegreerd jaarverslag 2021/2022 verschenen

CorporateNieuwsdinsdag, 10 jan 2023

De samenvatting van ons geïntegreerd jaarverslag over het boekjaar 2021/2022 is verschenen. Hierin lees je onder andere in het kort de behaalde doelen dit jaar per strategische pijler, ons waardecreatiemodel en zie je in één oogopslag de kerncijfers van Royal Avebe over de afgelopen vijf jaar.

Verduurzaming en innovatie zijn de twee drijfveren achter de toegevoegde waardestrategie van Avebe. Fousert: “Als we kijken naar wat er afgelopen boekjaar op ons af is gekomen, hebben we ons sterk staande weten te houden en goede stappen weten te zetten. Ik ben trots op onze leden en werknemers hoe we samen dit resultaat hebben neergezet. We zijn ons bewust van kostenstijgingen en willen daar ook de nodige stappen in blijven zetten. We zien Avebe als onderdeel van de oplossing vooral in de transitie naar een meer plantaardige economie. De vraag naar onze producten is dan ook goed en jaar op jaar groeiende. Uiteraard sluiten we onze ogen niet voor de onzekerheid en ontwikkelingen door een recessie.”